UWAGA:
- Urządzenia wysłane bez akceptacji, trafią do kolejki i zostaną naprawione w późniejszym terminie, wynikającym z harmonogramu bieżącej produkcji.
- W przypadku otrzymania maszyny gabarytowej bez akceptacji serwisu/działu handlowego i braku miejsca do składowania maszyny, zostanie ona przekierowana do magazynu zewnętrznego, a wysyłający zostanie obciążony kosztami składowania, do momentu naprawy urządzenia.
INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU AWARII URZĄDZENIA
Zgłoś mailowo reklamację/serwis urządzenia na: sprzedaz@romanik.pl , podając:
- nazwa maszyny
- rok/miesiąc produkcji
- nr seryjny
- w skrócie: co się dzieje
- telefon do kontaktu
Czekaj na kontakt serwisu.
Gdy otrzymasz informację, że maszyna:
wymaga wysyłki do serwisu | NIE wymaga wysyłki do serwisu |
|
postępuj zgodnie z wytycznymi serwisu/działu handlowego |